Vragen via WhatsApp en social media
Korte, makkelijke vragen kunt u aan ons stellen via WhatsApp of via social media. Deze services zijn niet veilig genoeg voor het uitwisselen van medische en/of financiële gegevens. Via de telefoon kunnen wij al uw vragen beantwoorden. Bel ons gerust: 071 308 38 88. We zijn er van maandag tot en met vrijdag, van 8.30 tot 17.30 uur.
Via WhatsApp of social media kunt u vragen stellen over:
- uw basisverzekering;
- uw aanvullende (tandarts)verzekering;
- hoeveel eigen risico u heeft;
- de vergoeding van bril/contactlenzen, fysiotherapie, mondzorg (tanden), hulpmiddelen en alternatieve geneeswijzen;
- wat de situatie is van uw ingestuurde rekening(en);
- wat de situatie is van uw aangevraagde machtiging (toestemming).
Via telefoon kunt u vragen stellen over:
- financiƫle gegevens;
- nog te betalen bedragen;
- hoeveel eigen risico er open staat;
- vergoedingen;
- eigen bijdragen;
- waarom wij uw rekening niet hebben vergoed;
- de zorgverzekering van iemand anders (met toestemming).
Ook interessant
- Vergoedingenoverzicht
Vind alle informatie over uw vergoedingen - Service en contact
Bekijk hoe u contact met ons kunt krijgen