AbroadAchmeaadd-useradditional-insuranceaddress-homeAeroplanealert-questionmarkAlternative Healthapp-storeapplearrow-downarrow-leftarrow-rightarrow-upassignmentAvatarballpointbasic-insurancebijeenkomstBinocularsbonescalculatorcalender Chat arrow-rightcircle-crossclockcollectivitycommunity Icon contractcoursecross-signcrossdata-usagedcz-cross-flatdental-insurancedeprecation-datelogo digiddip pendocumentDownloadeducatiefeHerkenning logoEmailerror-signeuroeventexclamationeyeEyesfacebookFeetfilefilmfishflagformulierFysiotheraphyhandsHear And SpeakHomehospital-crossHospitalichtusidealidentityinfo-signinstagramlamplaptopLego BricksLight Bulblinkedinlive_streamLocation Markerloopmailmanaging-contactMedicinMegaphoneMental HealthmenumicrophoneminusmobileMoney Slicemost chosennew-windownokNote Crossednote-moneynoteok-signokother-contactspaint-rollerPassword HidePassword Showpayment-cardpayment-infopersonal-infopiggy-bankicons/ui/16/pointer/crosspin-exclamationicons/ui/16/pointer/homeicons/ui/16/pointer/succesicons/ui/16/pointer/question-markpinplay-storeplus-signpluspodcastPregnancyShapequestion-answerquestion-markreceiving-moneyRemainingrocketrssscaleSearchShaking Handssheetshield-crossedSkinSmartphonespeakerspinnerster halfstarsuggestionswipetagTeethtelephonethumb-downthumb-upthumbs-uptipToolsToothTransporttrashtwitteruploadUservideowalletwarning-signwhatsappyoutubeyoutube
action-block-cornerSquareexperience-header-blockquote-cornerSquare
Navigatie overslaan
De Christelijke Zorgverzekeraar logo
Over onsZakelijk
  • Inloggen met DigiD DigiD logo
  • Meer over Mijn | Polis
  • Home
  • Zorgverzekering
    • Onze zorgverzekering
    • Basisverzekering
    • Eigen risico
    • Aanvullende verzekeringen
    • Tandartsverzekeringen
    • Collectieve zorgverzekering
    • Jongeren en studenten
    • Bereken uw premie
  • Christelijke zorg
    • Christelijke zorg en hulp
    • Zwanger en geboorte
    • Geestelijke gezondheidszorg
    • Verpleging en verzorging
    • Levenseinde
    • Christelijke relatietherapie
    • Alle christelijke vergoedingen
    • Christelijke zorgverlener vinden

    Zorgen voor elkaar

    • Sterke relaties
    • Mentaal sterker
    • Omgaan met rouw
    • Bekijk al onze programma's
  • Vergoedingen
    • Alternatieve geneeswijzen
    • Bril en contactlenzen
    • Fysiotherapie
    • Psychische zorg (GGZ)
    • Tanden
    • Zwanger (worden)
    • Alle vergoedingen
    • Eigen risico
    • Polisvoorwaarden en reglementen
  • Zorg regelen
    • Hulp bij zorg regelen
    • Sneller aan de beurt
    • Kraampakket aanvragen
    • Online christelijke zelfhulp
    • Vind een zorgverlener
  • Service & Contact

    Service

    • Rekening insturen
    • Verandering doorgeven
    • Toestemming informatie
    • Zorgpas aanvragen
    • Informatiefolders en formulieren
    • Alles over betalen
    • Naar het buitenland
    • Opzeggen

    Contact

    • Klantenservice
    • Vertrouwensarts
    • Pers
  • Over ons
  • Zakelijk
Zoeken

Ringleiding, infrarood, FM-apparatuur en bluetooth-apparatuur
Vergoeding 2025

  • 2025
  • 2026

Bent u slechthorend? Bij De christelijke zorgverzekeraar krijgt u een vergoeding voor een ringleiding, infrarood-apparatuur, FM-apparatuur en bluetooth-apparatuur. Deze apparaten verbinden u draadloos met uw tv, radio of telefoon. U hoort het geluid rechtsreeks in uw hoortoestel of een koptelefoon.

Laat mijn verzekering zien
Log in en bekijk welke vergoedingen en voorwaarden voor u gelden.
DigiD logo Log in met DigiD
Geen DigiD? Vraag aan
Hidden geen product gekozen tab

Vergoedingen en voorwaarden

Kies uw verzekering en bekijk de vergoedingen en voorwaarden die bij uw verzekering horen.

Vergoedingen en voorwaarden

Opbouw vergoeding

Basisverzekering

100%

Eigen risico U betaalt eigen risico
Collectiviteitsvoordeel Bekijk of u een extra vergoeding krijgt uit uw collectief.

Met een niet-gecontracteerde leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan krijgt u meestal minder vergoed.

Voor wie is de vergoeding?

  • voor mensen met gehoorproblemen
  • ernstig oorsuizen

Wat krijgt u vergoed?

Een systeem dat helpt de deurbel, televisie, radio en telefoon te gebruiken

Wat krijgt u niet vergoed?

De tv, radio, telefoon of deurbel zelf.

U heeft een aanvraag met motivatie nodig en een audiogram

In de aanvraag staat de reden waarom u het hulpmiddel nodig heeft. Een audiogram laat zien wat u wel en niet hoort. Vraag dit aan uw KNO-arts, audiologisch centrum of Triage audicien. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.

U heeft vooraf toestemming van ons nodig bij een niet-gecontracteerde leverancier

Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan heeft u vooraf toestemming nodig. Gaat u naar een leverancier waar wij wel afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u geen toestemming van ons nodig. Ook moet de niet-gecontracteerde leverancier gecertificeerd zijn door de Stichting Audicienregister (StAr) of SEMH-gecertificeerd.

Moet uw hulpmiddel gerepareerd of vervangen worden?

Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel. De gebruikstermijn is minimaal 5 jaar. Moet uw hulpmiddel binnen 5 jaar vervangen worden? Dan vraagt uw leverancier toestemming voor u aan.

Waar kunt u terecht?

U kunt naar een leverancier die hoortoestellen en hoorhulpmiddelen levert.

Vind een zorgverlener

Vergoedingen en voorwaarden

Opbouw vergoeding

Basisverzekering

100%

Smallpolisgeen extra vergoeding
Eigen risico U betaalt eigen risico
Collectiviteitsvoordeel Bekijk of u een extra vergoeding krijgt uit uw collectief.

Met een niet-gecontracteerde leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan krijgt u meestal minder vergoed.

Voor wie is de vergoeding?

  • voor mensen met gehoorproblemen
  • ernstig oorsuizen

Wat krijgt u vergoed?

Een systeem dat helpt de deurbel, televisie, radio en telefoon te gebruiken

Wat krijgt u niet vergoed?

De tv, radio, telefoon of deurbel zelf.

U heeft een aanvraag met motivatie nodig en een audiogram

In de aanvraag staat de reden waarom u het hulpmiddel nodig heeft. Een audiogram laat zien wat u wel en niet hoort. Vraag dit aan uw KNO-arts, audiologisch centrum of Triage audicien. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.

U heeft vooraf toestemming van ons nodig bij een niet-gecontracteerde leverancier

Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan heeft u vooraf toestemming nodig. Gaat u naar een leverancier waar wij wel afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u geen toestemming van ons nodig. Ook moet de niet-gecontracteerde leverancier gecertificeerd zijn door de Stichting Audicienregister (StAr) of SEMH-gecertificeerd.

Moet uw hulpmiddel gerepareerd of vervangen worden?

Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel. De gebruikstermijn is minimaal 5 jaar. Moet uw hulpmiddel binnen 5 jaar vervangen worden? Dan vraagt uw leverancier toestemming voor u aan.

Waar kunt u terecht?

U kunt naar een leverancier die hoortoestellen en hoorhulpmiddelen levert.

Vind een zorgverlener

Vergoedingen en voorwaarden

Opbouw vergoeding

Basisverzekering

100%

Mediumpolisgeen extra vergoeding
Eigen risico U betaalt eigen risico
Collectiviteitsvoordeel Bekijk of u een extra vergoeding krijgt uit uw collectief.

Met een niet-gecontracteerde leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan krijgt u meestal minder vergoed.

Voor wie is de vergoeding?

  • voor mensen met gehoorproblemen
  • ernstig oorsuizen

Wat krijgt u vergoed?

Een systeem dat helpt de deurbel, televisie, radio en telefoon te gebruiken

Wat krijgt u niet vergoed?

De tv, radio, telefoon of deurbel zelf.

U heeft een aanvraag met motivatie nodig en een audiogram

In de aanvraag staat de reden waarom u het hulpmiddel nodig heeft. Een audiogram laat zien wat u wel en niet hoort. Vraag dit aan uw KNO-arts, audiologisch centrum of Triage audicien. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.

U heeft vooraf toestemming van ons nodig bij een niet-gecontracteerde leverancier

Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan heeft u vooraf toestemming nodig. Gaat u naar een leverancier waar wij wel afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u geen toestemming van ons nodig. Ook moet de niet-gecontracteerde leverancier gecertificeerd zijn door de Stichting Audicienregister (StAr) of SEMH-gecertificeerd.

Moet uw hulpmiddel gerepareerd of vervangen worden?

Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel. De gebruikstermijn is minimaal 5 jaar. Moet uw hulpmiddel binnen 5 jaar vervangen worden? Dan vraagt uw leverancier toestemming voor u aan.

Waar kunt u terecht?

U kunt naar een leverancier die hoortoestellen en hoorhulpmiddelen levert.

Vind een zorgverlener

Vergoedingen en voorwaarden

Opbouw vergoeding

Basisverzekering

100%

Largepolisgeen extra vergoeding
Eigen risico U betaalt eigen risico
Collectiviteitsvoordeel Bekijk of u een extra vergoeding krijgt uit uw collectief.

Met een niet-gecontracteerde leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan krijgt u meestal minder vergoed.

Voor wie is de vergoeding?

  • voor mensen met gehoorproblemen
  • ernstig oorsuizen

Wat krijgt u vergoed?

Een systeem dat helpt de deurbel, televisie, radio en telefoon te gebruiken

Wat krijgt u niet vergoed?

De tv, radio, telefoon of deurbel zelf.

U heeft een aanvraag met motivatie nodig en een audiogram

In de aanvraag staat de reden waarom u het hulpmiddel nodig heeft. Een audiogram laat zien wat u wel en niet hoort. Vraag dit aan uw KNO-arts, audiologisch centrum of Triage audicien. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.

U heeft vooraf toestemming van ons nodig bij een niet-gecontracteerde leverancier

Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan heeft u vooraf toestemming nodig. Gaat u naar een leverancier waar wij wel afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u geen toestemming van ons nodig. Ook moet de niet-gecontracteerde leverancier gecertificeerd zijn door de Stichting Audicienregister (StAr) of SEMH-gecertificeerd.

Moet uw hulpmiddel gerepareerd of vervangen worden?

Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel. De gebruikstermijn is minimaal 5 jaar. Moet uw hulpmiddel binnen 5 jaar vervangen worden? Dan vraagt uw leverancier toestemming voor u aan.

Waar kunt u terecht?

U kunt naar een leverancier die hoortoestellen en hoorhulpmiddelen levert.

Vind een zorgverlener

Vergoedingen en voorwaarden

Opbouw vergoeding

Basisverzekering

100%

Extra Largepolisgeen extra vergoeding
Eigen risico U betaalt eigen risico
Collectiviteitsvoordeel Bekijk of u een extra vergoeding krijgt uit uw collectief.

Met een niet-gecontracteerde leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan krijgt u meestal minder vergoed.

Voor wie is de vergoeding?

  • voor mensen met gehoorproblemen
  • ernstig oorsuizen

Wat krijgt u vergoed?

Een systeem dat helpt de deurbel, televisie, radio en telefoon te gebruiken

Wat krijgt u niet vergoed?

De tv, radio, telefoon of deurbel zelf.

U heeft een aanvraag met motivatie nodig en een audiogram

In de aanvraag staat de reden waarom u het hulpmiddel nodig heeft. Een audiogram laat zien wat u wel en niet hoort. Vraag dit aan uw KNO-arts, audiologisch centrum of Triage audicien. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.

U heeft vooraf toestemming van ons nodig bij een niet-gecontracteerde leverancier

Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan heeft u vooraf toestemming nodig. Gaat u naar een leverancier waar wij wel afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u geen toestemming van ons nodig. Ook moet de niet-gecontracteerde leverancier gecertificeerd zijn door de Stichting Audicienregister (StAr) of SEMH-gecertificeerd.

Moet uw hulpmiddel gerepareerd of vervangen worden?

Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel. De gebruikstermijn is minimaal 5 jaar. Moet uw hulpmiddel binnen 5 jaar vervangen worden? Dan vraagt uw leverancier toestemming voor u aan.

Waar kunt u terecht?

U kunt naar een leverancier die hoortoestellen en hoorhulpmiddelen levert.

Vind een zorgverlener

Ook interessant

  • (Christelijke) zorgverlener vinden
  • Rekening insturen

Extra informatie

  • Alle polisvoorwaarden lezen
  • Vergoedingen in 1 overzicht
  • Tarieven niet-gecontracteerde zorg

Klantenservice

071 308 38 88

(ma-vr, 8.30 - 17.30 uur)

Download onze app

Extra services speciaal voor u

  • privacy
  • veiligheid
  • disclaimer
  • cookies
  • toegankelijkheid
De christelijke zorgverzekeraar is onderdeel van Zilveren Kruis