
Ons team
Wij zijn De christelijke zorgverzekeraar. Een team van 25 betrokken medewerkers. Wij laten u graag kennismaken met ons team. Hier leest u wie we zijn en wat we doen.

Klantenservice
medewerkers
‘Wij zijn er voor uw vragen. Een zorgverzekering is soms lastig te begrijpen. Met onze persoonlijke service weten we klanten te raken. Voor ons soms heel gewoon, om even een kaartje te sturen bijvoorbeeld. We doen dit recht uit ons hart. Zo voelen we elke dag dat we betekenis hebben.’

Jos Leijenhorst
directeur De christelijke zorgverzekeraar
‘Wat een feest om leiding te geven aan zo’n bevlogen team. Steeds op zoek naar manieren om meer voor onze verzekerden te betekenen. We zijn zo verschillend en verdeeld als de kerk van Christus. Net als onze verzekerden. Maar we vinden elkaar in overtuigingen: helpen goede keuzes te maken en zorgen voor elkaar.’

Atze Bosma
teamleider Klantenservice
'Ik ben trots op onze Klantenservice. Ik maak me sterk voor een goede werksfeer. Ik werk aan echt contact. Met een open hart en een luisterend oor. Ik leg de basis voor tevreden medewerkers. Dan kunnen wij u goed informeren en de beste service geven. Met 1 doel: uw tevredenheid, doordat dat wij het beste naar uw wensen luisteren.’

Maarten Varkevisser
adviseur Klantprocessen
‘Klanten hebben veel vertrouwen in De christelijke zorgverzekeraar. Daar ben ik dankbaar voor. Maar tegelijk zie ik het als een opdracht in mijn werk om processen te volgen en te verbeteren. En daarmee onze klantbeloftes na te komen. Van buitenaf is hierop controle door de toezichthouders zoals NZa en KKV. Dat houdt ons ook scherp.’

Roy Kloet
strategisch beleidsadviseur
‘Ik houd me vooral bezig met de medisch-ethische vraagstukken vanuit een christelijke kijk. Hoe verhouden we ons als zorgverzekeraar tot deze onderwerpen? Ik haal verschillende inzichten op en formuleer daar standpunten bij. Ik werk graag in de buurt van onze Klantenservice. Zij zijn de belangrijkste schakel met onze klanten.’

Diederik van der Plas
projectleider
‘Het plannen, uitvoeren en afronden van projecten, daar bijt ik me graag in vast. Projecten, zoals de inkoop van (christelijke) wijkverpleging en zorgen dat we ons aan regels houden op verschillende gebieden, hebben mijn aandacht. Ook zorg ik ervoor dat onze zakelijke partners toegang hebben tot nuttige informatie over klanten die we samen hebben.’

Wim van Rossum
accountmanager
‘Ik onderhoud de contacten met werkgevers die bij ons een zorgcollectiviteit voor hun medewerkers hebben geregeld. Ook regel ik de samenwerking met verzekeringskantoren en onze partners. Bijvoorbeeld NPV-Zorg voor het leven en christelijke vakbonden zoals CGMV en RMU. Ook met organisaties zoals Schreeuw om Leven en VBOK werken we samen.’

Grace Dijkhuizen-Vliem
evenementencoördinator
‘Ik plan en organiseer onze aanwezigheid op evenementen en beurzen van begin tot eind. Na overleg met onze afdelingen Marketing en Merk en content, ga ik aan de slag. Ik stel een budget op en zorg voor de locatie en inrichting. Ook organiseer ik, samen met christelijke partners, congressen rondom zorg.’

Nicole Bolweg
strategisch adviseur merk en content
‘Hoe versterken we ons merk? Met die vraag houd ik me bezig. Ik bedenk en ontwikkel manieren om dit voor elkaar te krijgen. Mijn doel is om de inhoud te verbinden aan onze 3 doelen: bescherming van het leven, christelijke zorg en hulp en zorgen voor jezelf en elkaar. Onze programma's zijn daar een mooi voorbeeld van.’

Tineke Baas
contentspecialist
‘Ik ben verantwoordelijk voor de inhoud van de online programma’s Sterke gezinnen en Mentaal sterker. Om sterk in het leven te staan is het belangrijk goed voor jezelf te zorgen. Dan kun je ook voor elkaar zorgen. Soms lukt dat niet alleen. Dan is het fijn dat het samen kan.’

Martina Galenkamp
strategisch communicatieadviseur
‘Hoe breng je uiteenlopende en tegenstrijdige standpunten bij elkaar tot een gezamenlijk doel? En hoe communiceer je daarover? Met zulke uitdagingen houd ik me graag bezig. Daarnaast bedenk ik wat we kunnen doen voor onze klanten als het gaat om behoud en tevredenheid. En hoe we in taal de verbinding leggen met ons merk.’

Diana Haasnoot-Heemskerk
klantcommunicatieadviseur
‘Ingewikkelde informatie vertellen op een zo eenvoudig mogelijke manier. Zodat het voor onze klanten aantrekkelijk is om te lezen. Daar bijt ik me graag in vast. Ik houd van de Nederlandse taal. Dit komt goed van pas bij het maken van mailings en folders. Of bij het schrijven van teksten voor onze website. Mijn creatieve kant kan ik daar ook goed in kwijt.’

Roeland Hoekstra
online marketeer
‘Komt u De christelijke zorgverzekeraar tegen op social media zoals Facebook, LinkedIn of Instagram? Dan heb ik als online marketeer uw aandacht weten te krijgen. Natuurlijk is mijn functie veel breder. Met mijn analyse, advies, uitvoering en tests komen we tot mooie online acties. Zo hopen we veel christenen te bereiken en kennis te laten maken met ons merk.’

Nathalie Timm
marketingcommunicatieadviseur
‘Met behulp van AI-tools kan iedereen schrijven. Goede communicatie gaat verder: het inspireert, motiveert, verbindt en zet aan tot actie. Daar zet ik me voor in bij het maken van advertenties, commercials, socials en mailings. Zo zetten we ons merk op de kaart en binden we klanten aan ons. Samen kunnen we mooie dingen doen voor christelijke zorg.’
Ook interessant
- Nieuws over De christelijke zorgverzekeraar
Blijf op de hoogte van al het nieuws van en over De christelijke zorgverzekeraar. - Onze visie (pdf)
Zorg die wordt gegeven vanuit naastenliefde. - Persoonlijk advies
Persoonlijk bezoek aan huis.